torsdag, januari 03, 2013

Trött

Jag vet inte vad som händer i min kropp. Men jag skulle kunna sova dygnet runt tror jag. När jag är uppe så känner jag mig inte så trött, men om jag skulle få för mig att välta i soffan då sover jag inom 5 sek.
Beror säkert på allt som hänt runt omkring. Men det börjar bli lite tröttsamt

Annars går livet sakta framåt. Barnen är sina sista dagar på sitt gamla fritids och laddar inför det nya.
Tom lilla Leah sa igår kväll - Mamma skall jag gå till mitt nya dagis imorgon. Snuttan hon fattar oxå.
Lite svårt att förstå varför Pappa inte är här. Hon frågade igår när han kommer hem.
Visst gör det ont att få sådana frågor, ont så in i helvete.
Hoppas dom frågar sin pappa likadant

Usch och fy nu blev jag arg och upprörd. Hade bestämt mig själv att inte bli det i bloggen i år. Men vad fan jag är människa med känslor. Ingen jälva robot

Nu skall jag städa upp lite innan ungar skall hämtas
'
Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Energi kan jag inte ge dig för det har jag ingen över...men KÄRLEK kan jag ge./ kram Petra