måndag, januari 07, 2013

Tiden går

Hej igen.
Ja tiden går verkligen, vissa dagar står tiden still men andra dagar bara försvinner.

Nu har barnen åkt hem till Pappa Fredrick, det känns lite vemodigt. Men jag får passa på att vila upp mig så jag blir en super mamma när dom kommer på Måndag.
Jag trivs i min nya lya, men saknar givetvis någon att krama. Det är ju därför jag skaffat mig en liten söt Buster. Han älskar mig iallafall =)

Så skönt, idag åkte jag och bästaste Gabriel och hans tjej Johanna och köpte mig en tvättmaskin.
Ja jag har blivit bortskämd när jag bott i hus.
Nu är det dax att spara ihop till en disk maskin oxå. Har man inte haft ngn så vet man inte hur jävla gott det är. Man tröttnar ju rätt snart på att diska

Idag var lilla dockan på dagis och hälsade på. Jättefint och mysigt.
Det tyckte nog våran dotter också. När vi sa att vi skulle gå hem bröt hon ihop. Ville inte alls gå hem =(. Så det blrv en glad tjej som snällt gick i säng ikväll när jag sa att vi skulle tillbaka till dagiset imorgon.

Nu skall jag krypa ner under en filt, för nu fryser jag

Puss och kram

Inga kommentarer: