tisdag, januari 01, 2013

2013

Jahopp här har man precis skrivit ett långt inlägg så försvann det. Morr
Jo hej förresten. Nu e jag här igen och tänkte mig på ett nytt försök att blogga.

Det har hänt en del sen jag var här sist.
Jag är skild, utflyttad, ensam

Skild?
Ja det är faktiskt så att min fd man kom på att känslorna hade svalnat och det fanns inte något man kunde göra åt det. Bara att gilla läget. Ok vad svarar man på det?
12 år åt skogen? Nej inte riktigt men det känns så ibland.

Utflyttad?
Japp här är jag nu. Det gick snabbt och smidigt. Men jobbigt som tusan i själen.
Var uppe och hämtade barnen igår och möttes av ett nytt hem. Klart att han inte skall ha det som vi haft det men det var så annorlunda. Har han vantrivts att ha sophinken till vä i alla år?
Jag trivs i min nya lilla lya, men det är inte här jag vill bo.

Ensam?
Ja det blev precis som jag befarade några dagar efter hans bekännande. Vet att vi låg och pratade om detta flera nätter. Vi och dom.
Det var/är min största fasa eftersom det är dom som är min familj. Men det är bara att hänga på.

Usch nu blev allt jobbigt igen. Det går upp coh ner hela tiden.

Men jag önskar er ett gott 2013

Inga kommentarer: